Jaskyňa mŕtvych netopierov

06.07.2011
jaskyna-mrtvych-netopierov

Vzhľadom nato, že pri dlhodobom pobyte v našom prirodzenom životnom prostredí našich Vysokých dažďových hôr nám začínajú rásť žiabre, zahlásil jedného dňa môj červený brat Zlatý Vlas: "Zavoláme brata Netopiera a pôjdeme do jaskyne! Tam je stabilné počasie! Tam nás nič neprekvapí!

Pozrel som naňho, púšťajúc práve ohrievač na stále mokré mokasíny a ako som tak začal vybalovať už pomaly plesnivejúci batoh povedal som:

Howg! Dohovorené!

Vyslali sme dymové signály patričnými smermi a na druhý deň skoro ráno pozbierali motorové kone posledných bojaschopných príslušníkov nášho civilizáciou zdecimovaného kmeňa a vyrazili sme do susedných Nízkych dažďových hôr.

Tam už na dohovorenom mieste čakal na nás brat Netopier. Zaparkovali sme motorové kone medzi lopúchmi, ktorým sa tu tak veľmi darí v tom vlhkom počasí... a vyrazili hore do kopca smer Jaskyňa mŕtvych netopierov.

V stabilnom daždivom počasí sme zakrátko dorazili mokrí ku zrubu, ktorá ukrýva vstup do jaskyne.

Zverili sme sa plne do rúk skúseného brata Netopiera, ktorý nás v malom zrube vyzbrojil prilbami, nepremokavými overalmi, (vďaka za tie mokasíny :)))

Zapálili sme fakle a vstúpili sme do útrob Matky zeme. Tunajší kmeň Netopierov tu má vychodené chodníčky nazvané jednoducho: ABC. Keďže my, ľudia zvyknutí na pohyb nemáme radi kompromisy, tak sme si spravili príjemný deň a prešli sme všetky tri trasy.

Vychutnávali sme si pôžitky, aké je možné zažiť len v našom prirodzenom životnom prostredí. Chlad, tma, plazenie, lezenie, zliezanie, kotúľanie, šmýkanie prírodným toboganom, šplhanie po napnutom lase a lanových či kovových rebríkoch. Tieto všetky srandy nám tu pripravili bratia z kmeňa Netopierov.

Jedine tu, v útrobách Matky zeme je možné zažiť dokonalú tmu a dokonalé ticho.

Pre príslušníkov tohto kmeňa je život v podzemí úplne prirodzený, a my sme len užasnuto počúvali rozprávanie o dlhých podzemných chodbách vedúcich až do stredu hory, kde sa nachádza miestnosť o rozlohe futbalového ihriska a výške 100 metrov.

volá sa Bystrický dóm. Juj, vieme, že sa tu ešte niekedy vrátime...

Vychutnajte si bohatú fotogalériu, tam uvidíte všetko čo potrebujete uvidieť...

Ďakujeme za veľmi pekný deň všetkým Netopierom. Špeciálne Netopierovi Ľubovi. Dymové signály na kmeň Netopierov a všetky potrebné informácie nájdete tu: