Turistika - Ľudia a hory sa stretli v Diviakoch - Vetroplach magazin

Ľudia a hory sa stretli v Diviakoch

30.11.2009
ludia-a-hory-sa-stretli-v-diviakoch
Vážení súdruhovia a súdružky, dovoľte mi, aby som na základe uznesenia ústredného výboru Vetroplachmagazínu predniesol správu o priebehu festivalu Ľudia a hory, ktorého predjubilejný 29. ročník sa uskutočnil v sobotu 28. novembra 2009 v Diviakoch pri Turčianskych Tepliciach. V kultúrnom dome sa tlačilo vraj niečo vyše 300 ľudí a ich termosiek. Teta pri vstupnom už chvíľu po začiatku kričala, že jej dochádzajú vstupenky! Rola hlavného otvárača podujatia bola zverená do rúk primátora Turčianskych Teplíc Michala Sygúta, jediného vlasatého medzi plešatými otváračmi. Prítomní delegáti si následne vypočuli 6 plamenných referátov a tí čo neušli pred koncom aj jedno neskoro ohlásené prekvapenie. Najväčšími hviezdami boli Vlado Zboja a Pavol Barabáš, tak na jubilejnom ročníku sa hádam objaví už aj Messner. Kto nebol nech ľutuje, kto bol, dozvedel sa napríklad aj to, že:

- v Iráne sú portréty dvojice „Pat a Mat“ všadeprítomné
- súťaž v pľuvaní hrachu na diaľku asi obohatí druhovú skladbu východniarskych lesov
- Pygmejovia si svoje problémy riešia tancom a spevom
- Nepálci utekajú pred slovenským islamským teroristom a jeho foťákom.

Po skončení programu si skalní rozložili karimatky, asi aj nočne podialógovali a pozreli si premietanie teplického primátora, ktoré bolo tým ohlasovaným prekvapením mimo programu. To sme my už ale kuli plány na budúci ročník. Bolo to celé také rodinno-komorné, skoro všetci sa tam poznali, niekedy to bolo trochu ochotnícke, inokedy trochu komerčné, ale celkovo také milé, od srdca, inšpirujúce. Len fotky sú biedne, lebo biedny fotograf. Ale pochváliť sa nejako treba...

Ripo

PS:
Akcia v Diviakoch ukázala aký veľký je záujem počas dlhých jesenných večerov o premietania z hôr a ďalekých ciest. Chcel by som aj touto cestou pozvať všetkých Popradčanov v stredu do Pizza Bike a vo štvrtok sa konečne začne niečo diať aj v Kežmarku. Viac sa dozviete v Kalendári podujatí (vpravo).

súdruh ADMIN

Fotky Ľudia a hory sa stretli v Diviakoch

Jaraba 01.12.2009
Páči sa mi fotka s Barabášom, hlavne tí ľudia okolo. ŽOS-kára nájdeš v každej prdeli :-D

ripo 01.12.2009
Ale tie flanelovie košuľe!

RE: Ľudia a hory sa stretli v Diviakoch
Pocuj sudruh Admin, ked tak pozeram na pozadia na fotke za hlavnym organizatorom - na kolkych triatlonoch si ty startoval?

sudr. Admin (v oblakoch) - 01.12.2009
triatlony boli presne tri: Dedinky 2a3 miesto a Spišská Nová Ves-4 miesto a sakra zabudol som tam dať lezecký Kvadriatlon ja hlava dubová ten som tiež zabednil... Ale dosť bolo! Admin nediskutuje! Admin adminištruje! howg

ripo 02.12.2009
V mene okresneho vyboru dakujem za vycerpavajucu odpoved a ostavam so sudruzskym pozdravom.

Sportful | Eshop so športovým oblečením
©  Vetroplachmagazin 2007 - 2017  |  designed by MVM Trade s.r.o.