Tichou a Kôprovou dolinou na bajku

07.05.2018
tichou-a-koprovou-dolinou-na-bajku

Podbanské - Tichá a Kôprová dolina, 28.04.2018

Tieto dve dlhé a krásne doliny oddeľujúce Vysoké Tatry od Západných je možné z väčšej časti prejsť na horskom bicykli po lesných asfaltkách. Na parkovanie odporúčam veľké parkovisko hneď za mostom hlavnej cesty cez riečku Belá pod hotelom Permon. Z tohto miesta si, až budete mať šťastie môžete obzrieť na splav štartujúcich vodákov a potom sadnete na bajk a vyrazíte hore.

Ono stúpaní sa netreba báť nie je to nič náročné o to viac si budete môcť obzerať výhľady. A pozerať je stále čo. Viac sa už dozviete z bohatej fotogalérie. Snažil som sa byť objektívny a tak som fotil presne to čo som tam videl... Dodám len, že túto túru určite odporúčam a fotogaléria vás možno inšpiruje k tomu aby ste vyrazili... Tých, ktorí tam už boli možno zase bude zaujímať aktuálny stav...

Špeciálny tip: Zobrať si so sebou zámok na bajk a tenisky do batohu. Možností pokračovať peši je viacero a všetky sú super!