Turistika - Vysoké Tatry aktuálne! - Vetroplach magazin

Vysoké Tatry aktuálne!

04.07.2011
vysoke-tatry-aktualne-

Včera som si večer prečítal na nete, že v Tatrách nasnežilo a pohyb vo vysokohorskom prostredí sa moc neodporúča. Sakra, celú zimu sme na ten sneh čakali... Ráno sa počasie tvárilo tak isto ako posledné dni tak som vyrazil ako cyklisti na Tour : v pravé poledne :)

Najprv som sa pohrával s myšlienkami na Slavkáč, ale keď som videl ako vietor ohýba stromy pri ceste tak bolo rozhodnuté: v doline bude útulnejšie. Prebehol som Malou Studenou hore do Priečneho sedla. Pôvodný plán zbehnúť dole Streleckými poliami som pri pohľade na realitu prehodnotil a zostúpil som Generálom. Ten bol už väčšinou bez snehu.

Tak pozrite si fotky. Takto vyzeral ďaľší krásny deň v mojom prirodzenom životnom prostredí. Po zostupe Veľkou Studenou som si ešte vybehol na Zamku, Jáááj dobre tam varia...

M.B.

Fotky Vysoké Tatry aktuálne!

RE: Vysoké Tatry aktuálne!
sisa 03.07.2011
Typicke letne pocasie:-)))

Martina 03.07.2011
Typicky letny skialpaktual !

RE: Vysoké Tatry aktuálne!
ivan 06.07.2011
Prirodzene zivotne prostredie, aspon ze mam v kancelarii internet....Potesil si ma.