Jesenné inverzné panoramata vo Vysokých Tatrách

02.01.2021
jesenne-inverzne-panoramata-vo-vysokych-tatrach

Vysoké Tatry počas jesennej inverzie. Asi najfotogenickejšie obdobie. Na nejaké výkony už sú krátke dni a namrznuté severné svahy. Samozrejme vždy sa dá niečo vymyslieť. V tomto prvom novoročnom článku sa ale uvoľníme a ponúkneme vám iba pár inverzných obrázkov z pekného neskorého babieho leta. Tie jesenné túry majú svoje čaro. Ráno zvykne byť poriadna zima. Napoludnie už hore na slniečku zas prekvapí v závetrí aj príjemné teplo. Len tak si sedieť niekde s parádnym rozhľadom to je vec ktorú môžu dosiahnuť mnohí, nielen tí najšťastnejší...

Vrcholom túry býva často úchvatný západ slnka a jej zakončenie potom zostup za svetla čelovky.

Vysoké Tatry sú pohorie na ktoré je u nás najviac upretá pozornosť. Pozrite si zopár výhľadov a obrázkov z nich. Možno potešia a zaujmú. Pozbierané boli tak trochu náhodne a naschál pri nich nie je vždy uvedený presný popis či meno autora;) Určite ste túto jeseň mali podobné zážitky s rovnako krásnymi výhľadmi, ak nie tak po ich pozretí zistíte že je najvyšší čas!